Найбільша в світі мережа кав'ярень Starbucks вирішила диверсифікувати свій бізнес: компанія перетворить належні їй чайні магазини Teavana в чайні бари. Така ж доля чекає і чайну крамницю Tazo неподалік від штаб-квартири компанії в Сіетлі. Перше такий заклад вже відкрилося в одному з престижних районів Нью-Йорка.
Передбачається, що тепер в мережі магазинів Teavana, яку Starbucks викупив в минулому році за $ 620 млн, можна буде не тільки придбати різні сорти листового чаю, але і посидіти за чашкою цього напою або ж забрати його з собою на винос. До того ж до чаю в барах будуть продаватися і легкі закуски: різні сендвічі, салати або тістечка.
За словами глави компанії Говарда Шульца, відвідувачі Starbucks все частіше стали замовляти чай. Особливо це помітно в денні години, коли потік любителів ранкової кави сходить нанівець. У планах Starbucks - зробити чай такою ж невід'ємною частиною своєї і американської історії, як і кава, не загубивши при цьому можливості заробити на ринку, який оцінюється в $ 90 млрд на рік.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кафе готує каву з портретами відвідувачів
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Кофе Хауз» перейшов на українську