Аналітика й звіти.
База гостей
Це сучасне робоче місце керівника або маркетолога закладу, програмне рішення для збору й аналізу бази гостей, управління трафіком та підвищення завантаженості залів і оборотності столів. Це система, де зібрані детальні дані про гостя, історія його дій, є можливість аналізувати нових і постійних відвідувачів, а також налаштувати розсилки для комунікації з ними у віддаленому режимі (Viber-, смс-розсилки, Telegram-бот).
Завдяки фільтру гостей ви зможете швидко відсортувати бажаних, і при необхідності завантажити звіт чи прямо з програми зробити розсилку на вибрану вибірку, а також в CRM-системі перевірити ефективність своєї реклами – зменшилась чи збільшилась кількість гостей, на скільки виріс середній чек і виручка закладу і т.д.
Збір бази гостей, історія дій гостя
Хто ходить у ресторан (Демографія гостей) та з яких джерел
Аналіз завантаженості закладу, популярні столи. Пікові часи відвідування
Налаштування автоматичного привітання гостя з Днем народження (Viber)
Комунікація з гостем у віддаленому режимі, аналіз її ефективності
Статистика відвідуваності, повторні візити, аналіз постійних і нових гостей
Розподіл гостей за видом бронювання: онлайн, по телефону чи гості “з вулиці”
RFM-аналіз: перспективні, вигідні чи випадкові гості, VIPи
Фільтри для швидкої вибірки гостей. Завантаження звітів
Інтеграція з POS-системою: ABC-аналіз, аналіз гостей по сумі замовлення, скільки нові й існуючі гості приносять виручки, співвідношення обсягу виручки й кількості чеків і т.д.
Електронна книга резервів і черга гостей
Електронна книга резервів - це автоматизоване робоче місце хостес для управління трафіком гостей, в якому в єдину систему об'єднані всі канали бронювань: онлайн, по телефону і гаряча розсадка.
Електронна черга гостей – це автоматизована система для запису гостей у чергу та управління цією чергою. В системі можна налаштувати автоматичне відправлення СМС гостям для контролю своєї черги, а також бачити свою позицію в черзі в реальному часі.
Підвищення заповнюваності закладу та оборотності столів, скорочення втрат доходу
Збільшення лояльності гостей та рівня наданого сервісу
Збір інформації про гостей та управління трафіком в реальному часі
Спрощення взаємодії з партнерами та розширення їх кола
Можливості електронної системи:
Інтеграція з POS-системою
Інтерактивна карта залів
Перегляд резервів за необхідний період часу
Швидкий пошук гостя за номером телефону чи ім'ям
Виділення особливих резервів
Якщо гість вже раніше бронював, система повідомить про це
Система повідомить про VIP-гостя, Дату народження гостя
Перегляд історії гостя при додаванні резерву
При додаванні броні система покаже, які вільні/зайняті столи
Вибір декількох столів при додаванні резерву
SMS-підтвердження резерву, налаштування SMS-нагадувань
Додавання гостей до Листа очікування чи електронної черги
Налаштування повідомлень та нагадувань, за допомогою яких можна контролювати потік гостей
Картка гостя з детальною інформацією
Переваги
Зручний інтерфейс для бронювання столу
Можливість для гостя налаштувати будь-який алгоритм підтвердження резерву
Telegram-бот для фіксації резервів
Ні одна бронь не буде втрачена – контроль нашим Call-центром
Можливість зробити резерв в зручний час 24/7
Вимикання бронювання при необхідності (заклад уже заповнений чи не працює)
Технічна підтримка та постійне оновлення згідно з сучасними запитами
Нам довіряють
Стимулюйте повторні відвідування
Завдяки CRM RestOn ви маєте можливість завантажувати звіти відвідування вашого закладу й запускати персоналізовано рекламу, створювати особливі враження для своїх гостей, щоб вони поверталися до вас знову.