25-26 квітня ВД «Ресторатор Україна» проводить "Великий практикум по PR і роботі з гостями: в ресторані і соцмережах" - два дня кейсів, інструментів і правил роботи з гостями в ресторані і соцмережах, вирішення проблемних ситуацій і робота зі скаргами, стратегія комунікацій, теми для постів у соціальних мережах, дрібниці, які дратують в ресторані, і інструменти мотивації команди правильно і ефективно спілкуватися з вашими гостями.
В один час в одному місці яскраві спікери з корисною інформацією для Вашого бізнесу.
КОМУ БУДЕ КОРИСНО:
- Власникам
- Менеджерам і керуючим ресторанів
- HR-директорам, Маркетинг і PR директорам
- і всім тим, хто готовий опанувати інструментами ефективного спілкування з гостями в ресторанному бізнесі
НАВІЩО ЦЕ ВАМ?
- Маркетинг і PR - це важливий інструмент для розвитку бізнесу.
- Соцмережі постійно розвиваються і важливо бути в тренді, щоб максимально ефективно їх використовувати.
- Якість роботи співробітників безпосередньо впливає на бізнес-результати роботи Вашого закладу.
РЕЗУЛЬТАТ
- Ви дізнаєтеся, що таке маркетинг-мікс і з чим його їдять.
- Ви дізнаєтеся, як зробити так, щоб незадоволений гість до вас повернувся.
- Ви визначите пріоритети в комунікації.
- Ви дізнаєтеся, як зробити роботу вашої команди максимально продуктивною.
- Ви навчитеся самостійно генерувати ідеї для написання текстів і реклами.
- Ви дізнаєтеся, які негативні сигнали дратують гостей в ресторані.
- Ви навчитеся новим підходам до мотивації команди на гостинність та необхідний стиль спілкування з гостями.
- Навчитесь правильно реагувати на негативні відгуки гостей і витягати з них користь.
- Дізнаєтеся про різницю в спілкуванні з гостями закладів в центрі міста і в спальних районах.
ПРОГРАМА НА 25 КВІТНЯ:
10:00 - 12:00 - Надя Перевізник - «Основні блоки меню маркетингу ресторану»
- Основна страва - маркетинг-мікс.
- Салат - маркетингова стратегія.
- Закуска - поняття про маркетинг в ресторані.
- Десерт - відповідь на вічне питання: скільки витрачати на маркетинг?
Надя Перевізник - одна з топових, драйвових лекторів в маркетингу і піару. Незалежний консультант, співвласниця менторського бюро Hope & Partners і заклади PR Bar. Викладач бізнес-школи Projector, Google Women Digital Academy, табори підприємців Made in Ukraine.
12:30 - 14:00 - Марія Ридван - «Найнудніша лекція: так, знову про комунікаційну стратегію»
- Як визначити пріоритети в комунікації: SMM, івенти, ЗМІ.
- Як скласти і чому важливо дотримуватися.
- Як не робити всеї відразу.
- Як користуватися стратегією, як щитом.
- Як не переживати, що звільнився копірайтер.
Часто журналісти нічого не розуміють в рекламі, а піарщики не вміють добре писати. Марія побувала по обидві сторони барикад і тепер дивиться на речі комплексно. Вона працювала головним редактором журналу Forbes Woman, відповідала за PR «Сім'ї ресторанів Діми Борисова» і агентства Aimbulance, і допомагала організовувати фестиваль Barometer, який зібрав 12 000 чоловік. Зараз Марія відкрила своє бюро і радить нічого не писати, не розібравшись зі стратегією комунікації.
15:00 - 16:00 Ксенія Сергєєва - «Як тримати олівець гостро?»
- Звідки беруться ідеї для реклами і текстів.
- Куди вони йдуть і чому.
- Як в процесі не втратити запал.
- Як надихатися, але не красти.
Ксенія Сергєєва була креативним копірайтером в агентствах Grape Ukraine, Aimbulance, а після відкрила своє. Допомогла стати зрозумілими і улюбленими таким брендам, як Mastercard, Le Silpo, Ecosoft, L`oreal. Зробила ребрендинг тієї самої «одягненої» Перепічки, розробляє комунікацію Ulichnaya eda і купу всього іншого. Читає лекції з практичними порадами в Projector, на SMM Rocks і WOW Done awards. Ділиться досвідом із задоволенням, вогнем і бажанням бути корисною.
16:30 - 18:00 - Євген Пластун - «Комунікація - ваша секретна зброя!»
- Скарги, конфлікти, непорозуміння і ваша готовність їх вирішувати.
- Ідеальний персонал - це не міф.
- Комунікація з гостем - орієнтована на бренд.
- Секретна зброя проти негативу гостя.
Євген Пластун - Керуючий рестораном «Улюблений дядько»
ПРОГРАМА НА 25 КВІТНЯ:
10:00 - 11:30 - Анастасія Владичинська - «Zero risk: як працювати з незадоволеними гостями (так, щоб вони поверталися)»
- Як ресторану бути безризиковим для гостя.
- Які негативні сигнали дратують гостей в ресторані.
- Як скласти протоколи роботи в збійної ситуації.
- Приклади українських і американських ресторанів.
Анастасія Владичинська - міжнародний консультант з питань сервісу. З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні, Східній Європі і США. Єдиний в Східній Європі сертифікований консультант по системам сервісу, партнер компанії TheDiiuIius Group, USA (клієнти: Starbucks, lexus, The Ritz-Carlton, Domino's Pizza, Hallmark). MBA, Customer Experience (USA) Основний напрямок - комплексна побудова системи сервісу в компаніях і робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових.
12:00 - 13:00 - Марія Ридван - «Тренди в SMM»
- Подивитесь чужі соцмережі і розберетеся, як вони влаштовані.
13:45 - 14:45 - Анна Ларичева - «Комунікації в соцмережах - як не поламати все»
- Соціальні мережі в ресторанному бізнесі, чому це важливо (порівняння України та Європи).
- Кейси правильної і неправильної реакції ресторанів на гостей.
- Сучасні клієнтські маніпуляції (клієнт більше не правий), атаки ботів.
- Механізми залучення аудиторії. Яку соцмережу для цього вибрати.
Анна Ларичева - SMM-фахівець і копірайтер. Має досвід роботи в компаніях Uklon, ModnaKasta. Серед її кейсів досвід співпраці з Mimosa Brooklyn Pizza, Nevinniy bar, It's NOT the LOUVR gallery bar.
15:15 - 16:15 - Марія Шапошникова - «Особливості комунікації з гостями в закладах різних форматів»
- Відмовити шаблонам.
- На ви або на ти?
- Емоджі і смайлики - чи доречні і тд.
Марія Шапошникова 11 років в сфері ресторанного PR. Проекти: Козирна Карта - бренд-менеджер Муракамі, Тюбетейки, China White, Soma, Tarantino wine&grill bar, Кафе-сироварня Мацоні, Smørrebrød, Taverna грецька кухня.
16:45 - 18:00 - Наталія Павлючок - «Маркетингова комунікація зі співробітниками»
- Як мотивувати співробітників на гостинність та необхідний стиль комунікацій з гостем?
- Внутрішня культура бренду. Навіщо це потрібно, як це робити, який результат? Це завдання hr або маркетингу?
- Де власнику брати сили на роботу з співробітниками? Кому це доручити?
- Як виростити адвокатів бренду серед співробітників? Маркетинг в мотивації співробітників.
Наталія Павлючок - екс-маркетинг директор бургер-барів StarBurger і бразильського стейк-хауса Grill do Brasil, співвласник бізнес-кейтерингу BOTANICA.
Місце проведення: м.Київ, вул. Срібнокільська 3-е, піцерія Mister Cat
Дата проведення семінару: 25-26 квітня 2018 р.
Час проведення: 10:00 - 18:00
У пакет участі входить: практикум, кава-брейки, диплом учасника.