В європейських ресторанах штрафують за недоїдене замовлення

Не доїв - заплати. В європейських ресторанах клієнтів, які набирають більше, ніж можуть з'їсти, вирішили штрафувати. Про це повідомляє Day.Az з посиланням на 1tv.ru. Нові правила з'явилися в деяких закладах з системою шведський стіл, де за певну плату можна взяти стільки їжі, скільки поміститься на тарілці. Тим, хто не розрахував свої можливості, доведеться розщедритися.
 
Штраф майже вдвічі більше вартості обіду. Так один китайський ресторан Вільнюса до звичного правили - плати певну суму і їж скільки хочеш - додав нове: за те, що не з'їси, заплатиш ще раз.
 
Шведський стіл, та ще й китайська кухня - очі розбігаються. Про розміри шлунка думає далеко не кожен, по крайній мірі, поки не побачить попередження про штраф. Ось тут люди і починають порівнювати свої бажання з можливостями. Власник ресторану Лей Ши запевняє: боротися за чисті тарілки вирішив не заради економії, а з поваги до їжі.
 
Правила висять над кожним столом. Тих, хто не розуміє по-литовськи, попереджають офіціанти. Але чомусь уникнути курйозів не вдається.
 
"Запихати в вази, під столи, в загалому куди можливо. Накривають тарілками, серветками, щоб тільки не платити", - розповідає офіціантка Ольга Казаковеня.
 
 
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Італійські ресторани готуються до страйку
 
 
У подібну ситуацію потрапив Олексій, коли відпочивав в Португалії. В одному з ресторанчиків теж штрафували за нез'їдене. Але застереження не змусило стримати апетит.
 
"Щоб не платити, я почав через паркан викидати потихеньку. Але це помітив офіціант і сказав:" Можете не платити, але брокколі краще не розкидати ", - розповідає Олексій.
 
У китайському ресторані кажуть: теж намагаються входити в положення. Якщо їжі залишилося небагато - не штрафують. Виховують тільки дуже жадібних. Але і такий підхід в асоціації рестораторів Вільнюса вважають неправильним.
 
"Насправді це не діє. Клієнт потім не буде ходити до тебе, він відчує, що ти не любиш його", - вважає представник асоціації рестораторів Вільнюса Рута Сакалаускіне.
 
Чи широко пошириться нове віяння, в асоціації не прогнозують. Лише радять клієнтам уважно знайомитися не тільки з меню, але і з правилами ресторанів. Щоб обід закінчувався роздумами, що взяти на десерт, а не куди його сховати.
 
 
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мережа ресторанів в Японії виплатить клієнтам компенсацію в $1 млн

 

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ НОВИН РЕСТОРАННОГО СВІТУ

Повернутися до списку новин 25.10.2013
Рейтинг: 5,00
Всього оцінок: 1

Підписатись на новини

Заклад тижня

Популярні заклади

comments powered by Disqus
Знайти заклад:
Для:
Дата:
Час: