12 грудня в Києві пройде одноденний інтенсив для власників ресторанного бізнесу, керівників та директорів, а також адміністраторів і менеджерів ресторанів від визнаного експерта з сервісу Оксани Марусич.
В рамках семінару Оксана розкриє наступні теми:
- Сервісна поведінка команди і способи досягнення результату.
- Причини і наслідки агресивного і інфантильного поведінки співробітників.
- Що заважає встановлювати довіру в команді ресторану?
- Зміни в мотивації і управлінні. Сучасні тенденції створення "Здорового робочого середовища" в закладі.
- Умови створення безпечного середовища для співробітника.
- Беззастережне лідерство керівника та шляхи досягнення. Кроки до успішного лідерства.
- Управління почуттями, емоціями та враженнями.
- 3 способи отримання радості. Мислення і робота з підсвідомістю.
- 10 способів ефективної реалізації своїх здібностей. Зміна звичок і реакцій на нестандартні ситуації.
- Клієнтський досвід і очікування сучасного суспільства. 3 показника вимірювання клієнтського досвіду в ресторанному бізнесі.
Завдяки структурованої інформації, послідовного викладу, можливості поспілкуватися зі спікером в форматі живої дискусії і отримати відповіді на хвилюючі вас питання - тренінг стане корисним для всіх учасників.
Регламент семінару:
- 9:30-10:00 - реєстрація;
- 10:00-13:30 - семінар;
- 13:30-14:30 перерва;
- 14:30-18:00 - семінар.
Вартість участі:
- 2300 грн (при оплаті до 09.12.18)
- 2500 грн (при оплаті до 12.12.18)
Місце проведення - м Київ, вул. Р. Окіпної, 2, Готель "Турист", 3 поверх, конференц-зал "Люм'єр".
Дата проведення тренінгу - 12 січень 2018 р.
Час проведення - 9:30 - 18:00
У пакет участі входить: семінар, кава-брейки, диплом учасника.