Американський ресторан "Dick's Last Resort" нещодавно отримав шалену популярність завдяки незвичайній для Америки манері спілкування обслуговуючого персоналу. Відвідувач цього закладу повинен бути морально готовий до того, що його будуть принижувати, обзивати і ображати. Ресторан спеціалізується на соковитих стейках, реберцях, бургерах і смажених курчатах. Все це подається величезними порціями, які задовольнять будь-який апетит. Але відвідувачі з'їжджаються з усієї країни не заради того, щоб покуштувати кухню цього закладу. Їх приваблює нарочито грубий і безпардонний персонал.
Вперше "Dick's Last Resort" відкрився як звичайний заклад громадського харчування двадцять вісім років тому. Безліч подібних закладів не пережило кризу і збанкрутувало. Вирішивши, що для того щоб вижити в ресторанному бізнесі, треба терміново щось робити, власник Стів Шифф зробив ставку на свою божевільну ідею. Класична обстановка була замінена на ексцентрично-ідіотську, а понадвіжливий і послужливий персонал став грубіянити і грубити відвідувачам. Неймовірно, але факт: цей безглуздий концепт "вистрілив", і сьогодні "Dick's Last Resort" являє собою успішну мережу з тринадцяти закладів в різних куточках Сполучених Штатів.
В якості офіціантів і офіціанток наймаються виключно нечемні і грубуваті працівники, яким не потрібно лізти за словом в кишеню, щоб відпустити пару колючих коментарів щодо зовнішності відвідувачі або просто нахамити. Працівники, які обслуговують клієнтів з особою, на якому написано "як же ви всі мені набридли", можуть раптом кинути серветку прямо в обличчя замість того, щоб покласти її на стіл, і мають звичку вдягати клієнтам на голови величезні безглузді паперові капелюхи з смішними або образливими написами.
Однак, незважаючи на видиму грубість і образливість відбуваючого, вони примудряються не перегинати палицю і робити так, щоб все сприймалося більше з гумором, ніж з образою.