12 грудня в Києві журнал "Ресторатор" провів одноденний семінар для власників ресторанного бізнесу, керівників та директорів, а також адміністраторів і менеджерів, спікером якого стала експерт по сервісу Оксани Марусич.
В рамках семінару були розкриті наступні теми:
- Сервісна поведінку команди і способи досягнення результату.
- Причини і наслідки агресивного і інфантильноъ поведінки співробітників.
- Що заважає встановлювати довіру в команді ресторану?
- Зміни в мотивації і управлінні. Сучасні тенденції створення "Здорової робочого середовища" в закладі.
- Умови створення безпечного середовища для співробітника.
- Беззастережне лідерство керівника та шляхи досягнення. Кроки до успішного лідерства.
- Управління почуттями, емоціями та враженнями.
- 3 способи отримання радості. Мислення і робота з підсвідомістю.
- 10 способів ефективної реалізації своїх здібностей. Зміна звичок і реакцій на нестандартні ситуації.
- Клієнтський досвід і очікування сучасного суспільства. 3 показника вимірювання клієнтського досвіду в ресторанному бізнесі.
У гостей була можливість поспілкуватися зі спікером особисто, задати актуальні питання та обмінятися досвідом.
Дякуємо команді журналу "Ресторатор" за організацію та проведення семінару, вибір актуальної теми і можливість безпосереднього спілкування зі спікером.