Національна ресторанна премія СІЛЬ® оголосила список закладів, які зможуть поборотися за перемогу в одній з 16 номінацій.
Формування складу Фіналістів Премії проходило окремо в 3 етапи:
- І етап: топ-3 в кожній Номінації, які набрали більшість голосів Експертів Премії;
- ІІ етап: 3 заклади в кожній Номінації зі списку Експертів Премії, які набрали більшість за результатами голосування членів Журі;
- ІІІ етап: топ-2 кожної Номінації зі списку закладів-самономінантов за результатами голосування членів Журі.
При цьому, кількість закладів в кожній номінації може варіюватися, якщо в топі лідерів кілька закладів набрали однакову кількість голосів.
Цього року список номінацій Премії СІЛЬ® доповнився трьома новими, а саме: "Кращий паб", "Краще кафе-пекарня", "Кращий street-food". Таким чином за звання кращих в одній з 16 номінацій Премії СІЛЬ® 2018 боротися 147 закладів з 14 міст України.
Наступний етап Премії передбачає оцінку закладів-фіналістів членами Журі, склад якого в цьому році був частково оновлений. Вони будуть особисто відвідувати заклади до 31 жовтня, оцінюючи їх за 4 критеріями: "Кухня", "Сервіс", "Атмосфера", "Спеціалізація". На підставі оцінок Журі будуть визначені переможці Премії СІЛЬ® 2018 у кожній номінації. Їх імена стануть відомі під час VI церемонії нагородження, яка відбудеться 2 грудня в КВЦ "Парковий".
Номінації премії СОЛЬ® 2018:
- Найкраща кав'ярня
- Кращий м'ясний ресторан
- Кращий ресторан української кухні
- Кращий ресторан національної кухні
- Краща кондитерська
- Ресторан з кращою винною картою
- Кращий пивний ресторан
- Краще міське кафе
- Відкриття року
- Кращий бар
- Кращий заміський ресторан
- Кращий паб
- Краще кафе-пекарня
- Кращий street-food
Офіційним аудитором Премії СІЛЬ® 2018 виступить міжнародна компанія РСМ Україна.
Повний список фіналістів можна побачити на сайті Премії.
Національна ресторанна премія СІЛЬ® - це головне професійна подія ресторанної індустрії України. Премія заснована в 2013 році Клубом готельєрів та рестораторів Hoteliero з метою відзначення кращих закладів країни, а також розвитку галузі гостинності. Вона об'єднує українських рестораторів, структурує ринок, а також інформує гостей про якість закладів.