Маркетинг як Дима Борисов – це як? Будете розбиратися на курсі "Маркетинг ресторану: стратегія і тактика".
Команда ТОР-менеджменту Сім'я ресторанів Діми Борисова розповість все про те, як "маркетинг" працює зсередини, як відбувається управління процесами і як здійснюється ефективна комунікація з різними сегментами гостей.
Як втілювати сміливі проекти, закохувати в продукт і як не збожеволіти в мінливому світі digital-маркетингу.
Будете не тільки відверто спілкуватися, розглядати успішні і провальні кейси, але і отримаєте кілька практичних занять, навчитесь створювати фото/відео/текстовий контент, звісно, разом пообідаєте і вип’єте вина.
Курс включає:
- 8 лекцій
- практичні занняття
- воркшоп з мобільної фотографії
- творчу лабораторію
- кулінарні майстер-класи
- дегустації вин
- індивідуальні консультації
- обід та гала-вечерю
Ціна: 950 гривень
Кількість місць обмежено.