Мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's в 2014 році почне пробні продажі пакетованого кави під брендом McCafe в торгових мережах США. Партнером компанії стане Kraft Foods, повідомляє Reuters.
За словами виконавчого директора Kraft Foods Тоні Вернона (Tony Vernon), покупці зможуть вибрати зерновий і мелений McCafe, а також кави в капсулах, розрахованих на одну порцію. Вартість нового продукту, а також в яких містах почнеться його реалізація, поки не повідомляється.
Як зазначає інформагентство, McDonald's вже запустив продажу пакетованого кави в деяких своїх ресторанах на території Канади. Власний бренд з продажу зернової і меленої кави компанія зареєструвала рік тому.
Мережі кав'ярень Starbucks і Dunkin 'Donuts також продають упакований кави під власними марками. Starbucks до березня 2011 року перебувала в стратегічному партнерстві з Kraft Foods, проте через конфлікт розірвала угоду.
Кавова мережа McCafe, що належить McDonald's, була заснована в 1993 році. Останні кілька років McDonald's активно розвивають кавовий бізнес. Мережа McCafe об'єднує понад 1,5 тисячі кав'ярень більш ніж в 30 державах. У Росії McCafe працює з 2002 року.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Starbucks відкрив перший чайний бар в США
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кафе готує каву з портретами відвідувачів
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Кофе Хауз» перейшов на українську