21-22 березня в Києві пройшов практикум журналу "Ресторатор" для власників ресторанного бізнесу, директорів, керівників і менеджерів, спікерами на якому виступили експерти ресторанної сфери Сергій Пономарьов, Ганна Каткова, Євген Пластун, Оксана Марусич і Олександр Мусатов.
Одні з кращих фахівців ринку з управління ресторанним бізнесом поділилися своїм досвідом і розповіли учасникам про ефективний менеджмент кухні, залу і бізнесу в цілому. Працюючи з найбільшими і успішними компаніями, спікери розкрили секрети роботи з гостем, контролю собівартості, що працюють KPI співробітників, перевірені алгоритми і інструменти.
Засновник Ponomarev Chefs Academy і ресторанно-консалтингової компанії Artichoke Сергій Пономарьов представив слухачам доповідь про ефективне управління кухнею. Сергій розповів про те, що входить в поняття "Управління кухнею", хто такий шеф-кухар і яка його роль в управлінні, дав рекомендації про те, як підібрати шеф-кухаря, оцінити його ефективність, як мотивувати співробітників, як впливати на фудкост ресторану і які KPI необхідні для шеф-кухаря.
Потім була доповідь від співвласника True Burger Bar і Hendrick's Bar Анни Каткової, яка поділилася досвідом визначення ідеального food cost в ресторані, розповіла про прямий і непрямої собівартості, дала керівництво на тему календаря звітів і ABC-аналізу меню.
Керуючий рестораном "Улюблений дядько" Євген Пластун виступив з доповіддю на тему "Робота з гостем" під час якого розповів про роботу зі скаргами і конфліктами, як підібрати ідеальний персонал для ресторану, комунікувати з гостем і працювати з негативними відгуками.
Найемоційнішим виступом стала доповідь від сертифікованого бізнес-тренера, коуча і експерта по сервісу Оксани Марусич, яка, як завжди, зарядила слухачів позитивним мисленням на тему конфліктів і комунікація всередині команди і з гостями.
Завершив дводенний інтенсив Олександр Мусатов, співвласник True Burger Bar і Hendrick's bar, розробник унікального проекту зі стандартизації ресторанів, автор підручників, а також автор і ведучий семінарів для ресторанного бізнесу. На майстер-класі Олександр поділився випробуваними на практиці інструментами організації роботи закладу та створення неформальних функціональних обов'язків керуючого рестораном.
Завдяки практикуму слухачі отримали найцінніші поради для ведення бізнесу та досягнення вагомих результатів, якими користуються провідні компанії України. Спікери не просто розповіли, що потрібно робити, а пояснили, як на практиці добитися потрібного ефекту в найкоротші терміни.
Компанія "Ресторатор" дякує спікерам, учасникам та партнерам за насичений і корисний івент!