Велика японська мережа готелів і ресторанів Hankyu Hanshin Hotels Company Ltd поверне клієнтам близько 110 мільйонів ієн (близько мільйона доларів) як компенсацію за те, що протягом кількох років невірно вказувала назви інгредієнтів в меню, повідомило керівництво компанії на прес-конференції в середу.
Протягом семи років в меню 23 ресторанів і готелів були фальсифіковані назви продуктів для 47 страв. Наприклад, вказувалося, що рибні страви готують зі свіжої риби, а насправді використовувалася морожена. У ряді випадків в меню було позначено, що блюдо приготовлено з зроблених в ресторані продуктів, в той час як на ділі використовувалися напівфабрикати. "Свіжовичавлені" соки, як виявилося, були приготовлені з концентрату, передає SalamNews з посиланням на РІА Новини.
Компанія готова виплатити компенсації 79 тисячам клієнтів. Крім того, восьми членам керівництва компанії буде скорочено платню. Сума скорочень і терміни дії покарання будуть уточнені пізніше.
Питання фальсифікацій Hankyu Hanshin Hotels Company Ltd став предметом розгляду Агентства у справах споживачів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Японія визнана новою ресторанною столицею світу