"Те, що сьогодні відбувається в Києві - це свято і чарівництво. Я вважаю, що кожен поважаючий себе шеф-кухар і ресторатор повинен бути тут в наступному році", - поділився своїми враженнями про Creative Chefs Summit Андрій Шмаков, бренд-шеф ресторану SAVVA Метрополь з Естонії.
1 грудня в Києві відбувся другий міжнародний саміт шеф-кухарів і рестораторів - Creative Chefs Summit 2017. Захід зібрав 750 гостей з різних міст і країн, а також 13 видатних шеф-кухарів з України, Італії, Іспанії, Естонії і Латвії, які готували фірмові блюда і розповідали свої історії успіху на професійній кухні. Її вже за традицією на один день спеціально встановили на головній сцені КВЦ "Парковий" фахівці компанії Maresto - технологічного партнера саміту.
Кулінарний експерт і консультант Сергій Калінін був провідним, а також одним із спікерів саміту.
Про фокус і фокусах в ресторанному бізнесі розповів харизматичний Сава Лібкін, ресторатор, колумніст, адепт одеської культури, автор книг "Моя одеська кухня" і "Одеське застілля від Привозу до Дерибасівської", власник компанії "Ресторани Сави Лібкіна". Його доповідь відкрила програму саміту.
Даріо Чеккіні, м'ясник в 8 поколінні (Італія), який прославився на весь світ особливим ставленням до м'яса, прямо на сцені обробив тушу, після чого приготував тартар. Він виступав в парі з Асмік Гаспарян, бренд-шефом мережі магазинів "М'ясторія" (Україна).
"Запрошення на саміт було для мене компліментом. Це мій перший візит в Україну і, якщо чесно, я не знав, що від нього очікувати. Але виявив тут дружбу, пристрасть, енергію і ми з дружиною вже відчуваємо себе тут як вдома. Я впевнений , що це не останній наш візит ", - Даріо Чеккіні відразу після свого виступу пообіцяв повернутися в Україну і запросив всіх до Тоскани на свій фірмовий стейк.
Джон Ночіта, шеф-кухар і президент міжнародної школи Italian Culinary Institute (Італія) і Сергій Калінін, телеведучий каналу СТБ, кулінарний експерт і консультант в сфері FMCG, консультант в сфері громадського харчування (Україна), готували виключно з заморожених продуктів і розповіли всі переваги заморозки.
Рікард Мартінез, шеф-кухар ресторану Espaisucre в Барселоні і викладач одноіменної кулінарної школи (Іспанія) і Юрій Ковриженко, шеф-кухар ресторану Vintage Nouveau, фахівець в області fleur cuisine (Україна), готували авторські десерти і відповіли на питання, як створити унікальний десерт в ресторані, який не зможуть повторити конкуренти?
Андрій Шмаков, бренд-шеф ресторану SAVVA Метрополь (Естонія-Росія) і Маріс Янсонс, бренд-шеф ресторану "Бібліотека №1" (Латвія) готували чотири страви з коренеплодів в поєднанні з субпродуктами.
Дієго Прадо, професор по ферментації Баскського кулінарного центру (Іспанія) розповів все про ферментації, а Пако Мендес, бренд-шеф мішленівського ресторану Hoja Santa, шеф-кухар ресторану мексиканської кухні El Nino Viejo (Іспанія) готував 12 страв з меню двох ресторанів casual і fine dining.
Кирило Якушев, бренд-шеф і власник ресторану Granocielo Pizza (Італія) і Володимир Ярославка, бренд-шеф ресторану Lucky Restaurant Vinoteque (Україна) розповіли всі секрети і формули приготування ідеального тесту для піци.
Під страви, які шефи презентували на сцені, Дмитро Шовкопляс, бренд-амбасадор програми Diageo World Class, готував коктейлі на фірмовому барі World Class і розповідав, як підбирати напої під меню.
"Це прекрасний саміт, який мотивує і надихає, тут панує дружня атмосфера і я з радістю приїду в наступному році і запрошую всіх", - резюмував Рікард Мартінез. Дійсно, Creative Chefs Summit об'єднав на одній сцені шеф-кухарів з різних країн, з різною спеціалізацією і досвідом, але всі вони розлучалися друзями і обіцяли повернутися через рік, в якості спікерів або гостей.
Генеральним партнером Creative Chefs Summit 2017 виступила компанія Premier Food.
Партнери Creative Chefs Summit: Fairmont Grand Hotel Kyiv, Mirs, Johhnie Walker, Singleton, PROservice, Gemini, METRO, "М'ясторія", Lactalis, Nordic Seafood, Tiger, I-CHEF, V-Zug, "7 континент", USMEF, Food & Success, Karpatika, Natalie Donskaya.