Неділя. Заходимо в Non Branded Café: майже всі столики зайняті, а між ними, з широкою посмішкою на обличчі, пурхає Анастасія, власниця закладу.
Так, вона сама приймає замовлення і прибирає за гостями посуд. Настя допомагає нам розташуватися та йде на кухню передати замовлення.
Дивлячись на неї, складно уявити, що всього цього - проробок меню, постійних гостей, вечорів в супроводі приємної музики й вина - могло не бути, адже ще трохи менше року тому ця тендітна дівчина планувала пов'язати своє життя з митницею і логістикою.
Про те, як поїздка до Львова змінила її плани та подарувала Києву кафе з авторськими бельгійськими вафлями читайте в матеріалі RestOn.
Концепція
Настя чесно зізнається: ідею з бельгійськими вафлями підгледіла у Львові, де в одному з закладів вперше їх спробувала не з стандартною бананово-шоколадною начинкою, а в оригінальній (як солодкій, так і солоній) подачі.
Враження виявилося настільки сильним, що після повернення до Києва, її не залишала думка: «Що, якщо ..?».
Звичайно, без найменшого досвіду в сфері громадського харчування й обслуговування, їй було страшно. Однак ідея виявилася сильнішою за страх - і вже через 1,5 місяця після тієї поїздки з'явився Non Branded Café.
Non Branded Café - заклад friendly-формату з авторськими вафлями, чаєм та кавою. Мета Анастасії - створити місце, в якому немає поділу за принципом «брендовості», де однаково комфортно всім - молодим людям, які можуть провести за ноутбуком в кафе цілий день, сімейним парам з сусідніх будинків із дітьми, собачникам, які забігли випити кави перед прогулянкою з чотириногим улюбленцем.
Локація
Якщо ви не місцевий житель Оболоні, на пошуки Non Branded Café, може знадобитися трохи часу.
Однак не хвилюйтеся завчасно! Заклад знаходиться всього в 5-хвилинній доступності від метро Мінська, але у дворі - що і дезорієнтує - дома, наступного за Obolon Residence.
Інтер'єр
Інтер'єр, який став класикою для більшості міських кафе - лофт: цегляна кладка кольору графіту, метал, натуральне дерево. Затишку додали столики зі світлих відтінків натурального дерева та в'юнкий по стінах плющ.
Незабаром планується кут для юних відвідувачів «kid's loft».
Меню
Бельгійські вафлі - їх в меню більше 20 авторських позицій. Як ми і говорили, в Non Branded годі й шукати класичних поєднань типу «нутелла з бананом»: якщо банан, то в поєднанні з кардамоном і малиновим соусом, якщо гарячий шоколад, на додачу до нього карамелізований апельсин.
Більшість вафель - солоні. З солодких, крім вищеназваних, - з яблуками, ванільним морозивом та малиновим соусом; шоколадні з органічним йогуртом та фруктами; для тих, хто любить, щоб без нудотності, є вафля з сиром халумі та журавлиним соусом.
Серед «основних» позицій найоригінальнішими нам здалися з начинками з крем-сиру, інжиру й суданської троянди, куркою масала під соусом манго-чилі, лососем гравлакс, рікоттою та філе грейпфрута, макреллю, хумусом і соусом унагі.
З, скажімо так, класичного можна виділити вафлі з салатом капрезе або Цезар, жульєно, курячим філе з овочами під сирним соусом.
Як новачок в ресторанній сфері Анастасія дуже критична до себе: щоб домогтися максимально довгої «хрустящості», без пересушеності, зробили не один заміс тісту, експериментуючи з різними пропорціями й видами борошна; всі страви видаються з-під ножа; а соуси й сиропи готують тут же на місці.
З боку гостя можемо запевнити саму власницю і наших читачів-потенційних гостей кафе - старання персоналу кухні та залу дійсно відчуваються.
До речі, про старання і на замітку: порції - великі й ситні. Так, ми свої вже не їли, а доїдали в кінці, просто гріх було залишати на тарілці хоч шматочок.
Крім вафель в меню представлені пара салатів і супи. Причому супи, незважаючи на досить неоднозначне ставлення до них як окремого виду страв, відразу викликають бажання бути випробуваними: пряний морквяний на кокосовому молоці і селері з яблуками - звучить занадто апетитно!
Сніданків в Non Branded Café всього три (вівсянка з фруктами, скрембл/омлет з ковбаскою і бобами в томатному соусі, фреш сендвіч-вафля з шинкою, сиром і соусом «Вершковий песто»), зате замовити їх можна протягом цілого дня.
Другим за популярністю, після вафель, запитом відвідувачів є лимонади і чаї, що в принципі природно. Лимонади випробувати не довелося, зате чаї масала малина-чилі припали дуже впору, або скоріше найбільш підходящими в осінню пору. Про ступінь прянощі запитуюйие заздалегідь.
Для вечірнього проведення часу в меню внесли кілька видів столового вина, переважно вітчизняного.
Must try, вафлі:
- З куркою масала під соусом манго-чилі - 107 грн.
- З телятиною, запеченим яблуком і цибульним джемом - 103 грн.
- З карамелізованим апельсином і гарячим шоколадом - 78 грн.
- Лимонад в асортименті - 45 грн.
- Чай - 40 грн.
- Кава - від 20 до 40 грн.
Автор: Христина Ольшанська, Фото: власність закладів
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Безкоштовний резерв столика в ресторанах Києва
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Банкетні зали Києва