Велика кількість і широкий вибір кафе і ресторанів стимулює рекламні агентства до пошуку нестандартних ідей і способів їх візуалізації при створенні рекламних кампаній.
ВЕГЕТАРІАНСЬКІ РЕСТОРАНИ
Канадське агентство Wax показало тварин в ролі звичайних людей, які ходять в супермаркети за продуктами, грають в боулінг, в'яжуть спицями. Ідея візуалізує підхід вегетаріанців до тварин, які хочуть, щоб вони жили. Слоган: Нехай м'ясо живе.
Ресторан вегетаріанської кухні Hiltl може здивувати навіть затятих шанувальників м'ясної їжі. Швейцарська агенція RUF LANZ показало здивованих любителів м'яса за допомогою «п'ятачка». Слоган: Наш новий ресторан для вегетаріанців пробуджує цікавість навіть у любителів м'яса.
Слоган: В кожному футболісті живе вегетаріанець.
Слоган: В кожного футболіста живе вегетаріанець.
Слоган: В кожного футболіста живе вегетаріанець.
НАЦІОНАЛЬНІ РЕСТОРАНИ
Saatchi & Saatchi Copenhagen (Данія) рекламує ресторан австралійської кухні, підкреслюючи її автентичність.
Слоган: Якщо це не з Австралії, цього немає в меню.
FCB Cape Town розробило провокаційну серію принтів для ресторану Africa Cafe. African Cafe - це ресторан, розташований в самому центрі Кейптауна, Південна Африка. Він широко відомий своєю автентичною кухнею африканської і користується величезною популярністю у європейських і американських туристів. Саме це дозволило агентству FCB Cape Town використовувати досить провокаційне соціальний підтекст в рекламі закладу.
Слоган: Наша кухня. Інша частина Африки все ще під керуванням диктатора.
Слоган: Віддайте борг третьому світу
Слоган: Ми б із задоволенням з'їли вас на сніданок.
Слоган: Викорінити голод.
Канадське агентство Headspace Design розробило серію принтів для італійського ресторану Picollo Mondo.
Слоган: Така ж, як мамина кухня, тільки без випадкового димка над головою. Весь італійський, який вам потрібно знати.
Слоган: Сядьте біля столу і терпляче захищайте свою італійську спадщину. Навіть якщо у вас такої немає. Весь італійський, який вам потрібно знати.
Реклама ресторану індійської кухні Little India від McCann Erickson, Geneva.
Італійський ресторан Mosaico в Дубаї (ОАЕ) рекламує класичну їжу, але зі своїм унікальним «закрутом».
Агентство Ogilvy One Worldwide показало закручені овочі. Слоган: Класика середземномор'я з абсолютно новим закрутом.
Рекламна кампанія румунського агентства Euro RSCG Bucharest для ресторану тайської кухні «Lemon leaf». Слоган: Робить іншу їжу несмачною.
Рекламна кампанія «ANGEL HAIR PASTA (Angels)» агентства OGILVY SHANGHAI для італійського ресторану GONDOLA VENEZIANA ITALIAN RESTAURANT. У принтах обігрується назва тонкої довгої італійської пасти «Волосся ангела». Слоган: Свіжоприготовані волосся ангела.
Ресторан мексиканської кухні.
Колумбійський ресторан «Дон Педро» в Празі.
Слоган: Відкрий для себе автентичну шотландську кухню.
МОРСЬКІ РЕСТОРАНИ
Агентство Ace: Daytons Communications, Сінгапур розробляючи принти для свого клієнта - мережі морських ресторанів Seafood International - розкривали дві ідеї. По-перше, необхідно було донести інформацію про те, що ресторан тепер працює за новою адресою. По-друге, принти повинні були бути не тільки інформуючими, а й іміджевими. Кінцевий результат - морепродукти, окремо упаковані в обгортковий папір з попереджувальними написами «обережно!», «Цією стороною вгору!», «Переносити дбайливо!» - відображаючи обидві ідеї.
Цільова аудиторія ресторану морської їжі Al Nafoorah - люди цікавляться модою, в більшості своїй - дівчата. Ось на цьому факті і будується вся ідея принтів від агентства Ogilvy One Worldwide.
Рекламна кампанія «Kosushi japanese restaurant (Fresh fish food)» від агентства MatosGrey, São Paulo, Brazil.
Слоган: Всі знають де можна знайти найсвіжішу рибу.
Слоган: Для тих, хто дійсно любить свіжу їжу.
STEAKHOUSES: для м'ясоїдів
Відділення Ogilvy & Mather Малайзія розробили серію принтів для ресторану Maredo's Steakhouse, в якій закликають поїдати корів, так як вони являются причиною багатьох бід на землі.
Слоган: Щороку корови випускають 10 мільйонів тонн газів, що руйнують озоновий шар. Врятуйте навколишнє середовище.
Слоган: З вини корів щорічно відбувається більше автокатастроф, ніж з вини інших тварин. Зробіть наші дороги безпечнішими.
Слоган: Муфобія, боязнь корів, жахливий стан, в якому перебувають люди по всьому світу. Допоможіть їм прийти до нормального життя.
Рекламна кампанія від бразильського агентства Seven Comunicação Total для ресторану Ataliba Steakhouse. Слоган: Забавно перебільшений.
Слоган: Найм'якша яловичина в місті.
Слоган: Найм'якша яловичина в місті.
Слоган: Найм'якша яловичина в місті.
Слоган: Найм'якша яловичина в місті.
КАФЕ
Рекламна кампанія «Chat» від румунського агентства Utopium для Venezia Cafe була удостоєна срібної нагороди на Golden Hammer 2008 в номінації Print.
В агентстві Intermarkets розробили гламурну рекламу гламурного кафе Japengo.
Sibby's Cupcakery - мережа невеликих кафе, де пригощають фірмовими кексами. Агентство BBDO WEST (Сан-Франциско, США) показало ідею про те, що всередині кожної людини, є маленька дитина, яка хоче кекс.
Рекламна кампанія від агентства Dansaert & Zonen Brussels для Fetish Cafe.
ТАРІЛКИ
Самий часто зустрічається образ в рекламі ресторанів і кафе (крім їжі звичайно) - це тарілки.
Слоган: Ми зможемо показати вам більше тільки в день відкриття, тому що ми готуємо зі свіжих продуктів і прямо перед вами.
Слоган: Ми зможемо показати вам більше тільки в день відкриття, тому що ми готуємо зі свіжих продуктів і прямо перед вами.
Слоган: Жива музика кожен день.
І ще трохи принтів
Бразильське агентство Giovanni + DraftFcb для ресторану «A Bela Sintra» показало портрети відомих особистостей, зроблені з різних круп. Слоган: Індивідуальність є в наших стравах і тих, хто перед ними.
Агентство JWT Italy (Рим) розробило цікаву кампанію для ресторану Fiera, який підходить для будь-якого випадку. Ідея підносить ресторан як місце, в якому можна відсвяткувати навіть найдивніші і негативні випадки вашому житті.
Слоган: Приходьте відзначити перший раз, коли вас обдурили.
Слоган: Зробіть похорон дядька Миколи незабутніми.
Слоган: Приходьте відзначити погану оцінку вашого сина в школі.
Для того, щоб передати всю гостроту блюд, що подаються в ресторані Chili Club, Leo Burnett, Hong Kong придумали запальнички, що зображують вогнедишних і огнепукающих людей.
Принти ресторанів Buffalo Wild Wings націлені на саму що ні на є чоловічу аудиторію і спирається на базові чоловічі цінності.
Слоган: Їж як кролик і розмножуйся так само.
Слоган: Відбито вручну. Прямо як ботанік в барі для байкерів.
Слоган: Ми попереджали курчат: не ходіть в сад.
Агентство CLM BBDO розробило серію дуже барвистих і авангардних принтів для ресторану сучасного мистецтва Mac Val Restaurant.
The Star Group, США розробили пізнавальну серію принтів для мережі ресторанів і пабів Dead Presidents, увічнивши тим самим імена президентів в області кулінарії не тільки своєю провокаційною назвою, а й маленькими фактами з життя правителів з минулого.
Індійське відділення Publicis розробили дуже розслаблюючу серію принтів для самого розслабленого ресторану в Індії, в якому і сама їжа розслабляється - влаштовує собі джакузі і сауни.
Джерело: adme.ru
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Безкоштовний резерв столика в ресторанах Києва зі знижкою
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Банкетні зали Києва
ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ ОГЛЯДІВ РЕСТОРАННОГО СВІТУ