1. Що таке - RestOn?
RestOn.com.ua – це інтернет-портал, за допомогою якого Ви маєте можливість забронювати столик в кращих закладах вашого міста й отримати при цьому ексклюзивну до 50% знижку на все меню. Це унікальний сервіс, який покликаний допомогти Вам підібрати найбільш відповідний заклад, а також розширити свій гастрономічний кругозір, відкриваючи для себе нові ресторани, кафе, піцерії, паби і т.і.
2. Як працює RestOn?
Все дуже просто: Ви обираєте зручний для вас час у вподобаному закладі, вводите свої контактні дані та бронюєте столик. Якщо у Вас є особливі побажання до місця бронювання (наприклад, біля вікна, на першому поверсі), Ви можете їх вказати при резервуванні і вони будуть враховані. Якщо передбачена знижка в даному закладі через RestOn, вона буде автоматично врахована в чек вашого замовлення. Про надання знижки Ви дізнаєтеся в момент бронювання через портал. Ніяких купонів, попередніх дзвінків і іншої суєти не потрібно!
Також Ви можете зателефонувати нам і ми все це зробимо за вас!
3. Як стати користувачем сервісу RestOn?
Потрібно всього лише зареєструватися на нашому сайті. При цьому реєстрація абсолютно безкоштовна.
4. . Яка ціна бронювання столика?
Вартість резервування столика - безкоштовно.
5. Чи існують які-небудь обмеження на суму знижки?
Ніяких обмежень немає. Ми пропонуємо знижку без обмежень на будь-яку суму в рахунку. Знижка не надається на спеціальні пропозиції закладу.
6. Чи поширюється знижка на алкоголь?
Так. Ви отримуєте до 50% знижку на весь рахунок, включаючи алкогольні напої, якщо умовами надання знижки через портал. Розмір знижки вказаний на сайті в блоці "Знижка від RestOn".
7. Мені потрібно роздруковувати купон або щось в цьому дусі, дзвонити в заклад із нагадуванням про мій прихід?
Ні, нічого такого не потрібно. Ви бронюєте столик на нашому сайті, а все інше ми робимо за вас. Коли прийдете в заклад, нагадайте адміністратору свої контактні дані та, що резерв оформлений через сайт RestOn.com.ua, і знижка буде автоматично врахована в рахунок вашого замовлення.
8. Чи можу я відмінити резерв чи змінити його умови?
Звичайно. Параметри бронювання можна змінити або скасувати за допомогою особистого кабінету за 2:00 години до часу бронювання столика.
9. Якщо я не встигаю в заклад до зарезервованого мною часу, що мені робити?
Необхідно зателефонувати нам на колл-центр +38 (044) 357 00 77, +38 (099) 357 00 77 чи у відповідний заклад не пізніше, ніж за 20 хвилин до часу, на який заброньований столик, і попередити про ваше запізнення. Звертаємо вашу увагу на те, що заклад має право в односторонньому порядку скасувати ваше замовлення через 15 хвилин після зарезервованого вами часу.
10. Якщо у мене виникають складнощі в ресторані, що мені робити?
Будь ласка, зателефонуйте за тел.: +38 (044) 357 00 77, +38 (099) 357 00 77, або надішліть лист на info@reston.ua і ми в найкоротші терміни відреагуємо на ваш запит.
Умови повернення коштів за оплату SMS прописані тут.
11. Мій ресторан міг би поповнити список партнерів RestOn. До кого мені звернутися?
Ми із задоволенням познайомимося із вашим рестораном і розглянемо можливість спільної співпраці. Надішліть нам лист на info@reston.ua або зателефонуйте за тел.: +38 (044) 357 00 77, +38 (099) 357 00 77.
12. З питань розміщення реклами та PR на порталі RestOn, до кого мені звернутися?
Вам потрібно зателефонувати нам за тел.: +38 (044) 357 00 77, +38 (099) 357 00 77 або написати на info@reston.ua.