logo
(044) 357 00 77 / (099) 357 00 77
main bg

CRM-системадля вашого закладу

Автоматизуй процес бронювання та налаштуй збір даних про гостей в своєму закладі

Завдяки CRM від RestOn:

На 25%

зростає оборотність столів в закладі

На 35%

зростає прибуток ресторану.

На 15%

підвищується рівень сервісу

База гостей

збільшується

Лояльність

постійних гостей підвищується

Заклади, які уже використовують RestOn

logologologologologologologologologologologologologologologologologologologologologologologologo

Ресторани-партнери за допомогою RestOn:

Створюють
щоденно

30 000
резервів

Від гостей після
відвідування

Збирають зворотній зв’язок

Знають його історію відвідувань

Оцифровують гостя

Створюють/завантажують різного роду звіти

Збирають базу гостей

Кому ми допомагаємо

Ресторанним мережам та ресторанам із високим рівнем маркетингу

Оцифрування даних

  • Анкета гостя з усіх джерел
  • Скільки разів був гість у закладі, як довго не приходив, LTV аналіз (скільки грошей витратив гість)
  • Можливість створювати різного роду звіти
Для преміум-ресторанів та закладів із високою прохідністю

Підвищення рівня сервісу

  • Електронна книга бронювання з анкетою гостя під час добавлення броні
  • Анкета з уподобаннями гостя
  • Керування посадкою гостей в закладі
Для закладів, налаштованих на довготривалу роботу з гостем

Підвищення лояльності

  • Привітання з Днем народження
  • Інформування про актуальні акції, новини, або про час, на який гість забронював стіл
  • Розсилки та реклама в інтернеті
Для закладів із високою частотою візитів

Повернення гостей збільшується

  • Тригерні розсилки
  • UTM-мітки для відслідковування ефективності реклами
  • Збір зворотного зв'язку від гостей після відвідування

Всі послуги для роботи з гостями в одному рішенні

Збір даних про гостей із різних джерел

Збирайте єдину базу гостей

Електронна книга бронювання

Використовуйте електронну книгу бронювань для керування посадкою, анкета гостя при добавлені броні чи під час дзвінка

Розсилки та спілкування з гостями

Підвищуйте продажі, збираючи відгуки після відвідування гостем закладу та спілкуючись з ним. Створення певної вибірки гостей на основі його бронювань та історій відвідувань

Створюйте звіти по гостях

Створюйте різного роду звіти по базі гостей

Аналітика й звіти.
База гостей

Це сучасне робоче місце керівника або маркетолога закладу, програмне рішення для збору й аналізу бази гостей, управління трафіком та підвищення завантаженості залів і оборотності столів. Це система, де зібрані детальні дані про гостя, історія його дій, є можливість аналізувати нових і постійних відвідувачів, а також налаштувати розсилки для комунікації з ними у віддаленому режимі (Viber-, смс-розсилки, Telegram-бот).

Завдяки фільтру гостей ви зможете швидко відсортувати бажаних, і при необхідності завантажити звіт чи прямо з програми зробити розсилку на вибрану вибірку, а також в CRM-системі перевірити ефективність своєї реклами – зменшилась чи збільшилась кількість гостей, на скільки виріс середній чек і виручка закладу і т.д.

Аналітика й звіти.
Analytic Icon 1

Збір бази гостей, історія дій гостя

У будь-якому закладі, будь то маленьке кафе або велика мережа ресторанів, дані про гостей перебувають у різному вигляді. Частина є в ресторанній POS-системі, щось у системах лояльності, резерви в системі бронювання, окремо дані знаходяться в ip-телефонії, окремо сервіси смс-розсилок тощо. Це неминуче призводить до втрати даних про ваших гостей, що відповідно позначається на якості роботи з гостьовою базою. Саме гості є основою HoReCa-бізнесу, і грамотна робота з ними підвищує продажі та дозволяє закладу залишатися на плаву. Тому важливо не тільки знати свою аудиторію, а й розуміти, що вона робить, якими каналами зв'язку із закладом користується, де бачить рекламу, як часто приходить в заклад, яким стравам гість віддає перевагу, що замовляє на доставку тощо. CRM від RestOn допоможе вам вирішити цю проблему! З нашою допомогою можна зібрати цифрову анкету гостя, використовуючи максимальну кількість джерел.

Analytic Icon 2

Статистика відвідуваності, повторні візити, аналіз постійних і нових гостей

За допомогою CRM від RestOn ви зможете проаналізувати скільки було гостей в закладі за відповідний період, скільки із них були новими гостями, а хто прийшов в ресторан повторно. Завдяки зручним фільтрам зможете зробити вибірку постійних гостей чи тих, хто в вибраному місяці святкує День народження.

Analytic Icon 3

Хто ходить у ресторан (Демографія гостей) та з яких джерел

CRM від RestOn дає можливість зробити поділ гостей на чоловіків і жінок та, наприклад, потім зробити розсилку з привітанням жінок із 8 Березня тощо. Також ви зможете добавити джерела й потім відфільтрувати гостей по даному параметру.

Analytic Icon 4

Розподіл гостей за видом бронювання: онлайн, по телефону чи гості “з вулиці”

Для вас важливо відслідковувати скільки броней приймаються по телефону, скільки бронюють стіл online, а скільки гостей просто зайшли у ваш заклад із “вулиці”, тоді CRM від RestOn ваш надійний помічник в цьому.

Analytic Icon 5

Аналіз завантаженості закладу, популярні столи. Пікові часи відвідування”

Для вас важливо бачити картину, на скільки заклад завантажений, як багато є броней на вечір, чи потрібно зробити вибірку гостей, хто ходить зранку, й відправити таким гостям розсилку з пропозицією нових сніданків, тоді CRM від RestOn ваш помічник в цьому.

Analytic Icon 6

RFM-аналіз: перспективні, вигідні чи випадкові гості, VIPи

Даний аналіз дозволяє визначити, до якого сегменту належить гість ресторану, оскільки показує рівень його взаємодії із вашим закладом. Завдяки йому можна зрозуміти, хто з гостей замовляє багато, а хто мало, хто часто ходить, а хто заходить рідко. Легко визначити, що гість тепер віддає перевагу конкурентам, адже давно не з'являвся у вас. Цей інструмент створений, щоб ваші маркетингові активності були максимально ефективними: щоб гості купували більше, приходили частіше та приводили з собою друзів.

Analytic Icon 7

Налаштування автоматичного привітання гостя з Днем народження (Viber)

В CRM від RestOn можна добавляти Дні народження гостей, система буде зарані повідомляти про Дату народження гостя, а також ви зможете налаштувати автоматичне привітання своїх гостей та запросити відсвяткувати у свій заклад.

Analytic Icon 8

Фільтри для швидкої вибірки гостей. Завантаження звітів

В CRM RestOn є можливість створювати різного роду звіти та потім їх завантажувати.

Analytic Icon 9

Комунікація з гостем у віддаленому режимі, аналіз її ефективності

В CRM RestOn ви зможете робити розсилки бажаній вибірці гостей та потім відслідковувати ефективність таких розсилок – чи після розсилки гість приходив у ваш заклад, чи ні.

Analytic Icon 10

Інтеграція з POS-системою: ABC-аналіз, аналіз гостей по сумі замовлення, скільки нові й існуючі гості приносять виручки, співвідношення обсягу виручки й кількості чеків і т.д.

Інтеграція з вашою POS-системою дозволяє розширити портрет гостя та створити більше звітів для комунікації з ним.

Стимулюйте повторні відвідування

Завдяки CRM RestOn ви маєте можливість завантажувати звіти відвідування вашого закладу й запускати персоналізовано рекламу, створювати особливі враження для своїх гостей, щоб вони поверталися до вас знову.

promo_block_phone

Інтеграції

IP-телефонія (Binotel, Ringostat)

Google аналітика

API для інтеграцій

POS-системи

SMS-сервер, Viber, Telegram

Платіжні системи (Приват, Fondy)

Розумійте своїх гостей

Підвищуйте загальну задоволеність відвідувачів, розуміючи їхні вподобання, історію відвідування та відгуки.

Переглядайте профіль та історію гостя

Зрозумійте, яким стравам гості віддають перевагу, їх періодичність відвідування та яку суму залишає гість в закладі

Проводьте опитування гостей після візиту

girl1
girl2

Детальні профілі гостей. Створюйте спогади

Зробіть все можливе, використовуючи профілі гостей, щоб створити для них персональні та незабутні враження від вечері.

Утримуйте гостей, щоб збільшити прибуток

Стимулюйте повторні відвідування

Спілкуйтеся з гостями як до, так і після візиту. Створюйте захоплюючі цифрові враження, щоб повертати їх у свій ресторан.

Будуйте прямі відносини

Збирайте статистику та володійте даними про гостей, зібраними через сторонні канали залучення. Встановіть прямі відносини зі своїми гостями та підвищуйте лояльність гостей.

Створюйте спогади

Додайте додатковий штрих до візитів гостей. Створюйте вражаючі моменти, використовуючи дані та історію дій гостей.

Інші продукти

CRM-система для ресторану

CRM-система для ресторану

Дізнатися більше
Електронна книга резервів і черга гостей

Електронна книга резервів і черга гостей

Дізнатися більше
Віджет online-бронювання на ваш сайт

Віджет online-бронювання на ваш сайт

Дізнатися більше
Дізнайтеся як RestOn може допомогти вашому закладу

Залиште заявку,
і ми зв'яжемося з вами

* Обов'язкові поля

Ви також можете написати нам на info@reston.ua, або зателефонувати по телефону

CRM-система для твого закладу RestOn – це сучасне програмне рішення для збору й аналізу бази гостей, ефективне рішення для управління трафіком та підвищення завантаженості залів і оборотності столів. З нашою допомогою заклад зможе ефективно обробляти великі об’єми даних, комунікувати з відвідувачами у віддаленому режимі, бачити постійних гостей та історію дій по кожному.