Автоматизуй процес бронювання та налаштуй збір даних про гостей в своєму закладі
зростає оборотність столів в закладі
зростає прибуток ресторану.
підвищується рівень сервісу
збільшується
постійних гостей підвищується
Створюють
щоденно
Від гостей після
відвідування
Знають його історію відвідувань
Створюють/завантажують різного роду звіти
Збирайте єдину базу гостей
Використовуйте електронну книгу бронювань для керування посадкою, анкета гостя при добавлені броні чи під час дзвінка
Підвищуйте продажі, збираючи відгуки після відвідування гостем закладу та спілкуючись з ним. Створення певної вибірки гостей на основі його бронювань та історій відвідувань
Створюйте різного роду звіти по базі гостей
Це сучасне робоче місце керівника або маркетолога закладу, програмне рішення для збору й аналізу бази гостей, управління трафіком та підвищення завантаженості залів і оборотності столів. Це система, де зібрані детальні дані про гостя, історія його дій, є можливість аналізувати нових і постійних відвідувачів, а також налаштувати розсилки для комунікації з ними у віддаленому режимі (Viber-, смс-розсилки, Telegram-бот).
Завдяки фільтру гостей ви зможете швидко відсортувати бажаних, і при необхідності завантажити звіт чи прямо з програми зробити розсилку на вибрану вибірку, а також в CRM-системі перевірити ефективність своєї реклами – зменшилась чи збільшилась кількість гостей, на скільки виріс середній чек і виручка закладу і т.д.
У будь-якому закладі, будь то маленьке кафе або велика мережа ресторанів, дані про гостей перебувають у різному вигляді. Частина є в ресторанній POS-системі, щось у системах лояльності, резерви в системі бронювання, окремо дані знаходяться в ip-телефонії, окремо сервіси смс-розсилок тощо. Це неминуче призводить до втрати даних про ваших гостей, що відповідно позначається на якості роботи з гостьовою базою. Саме гості є основою HoReCa-бізнесу, і грамотна робота з ними підвищує продажі та дозволяє закладу залишатися на плаву. Тому важливо не тільки знати свою аудиторію, а й розуміти, що вона робить, якими каналами зв'язку із закладом користується, де бачить рекламу, як часто приходить в заклад, яким стравам гість віддає перевагу, що замовляє на доставку тощо. CRM від RestOn допоможе вам вирішити цю проблему! З нашою допомогою можна зібрати цифрову анкету гостя, використовуючи максимальну кількість джерел.
За допомогою CRM від RestOn ви зможете проаналізувати скільки було гостей в закладі за відповідний період, скільки із них були новими гостями, а хто прийшов в ресторан повторно. Завдяки зручним фільтрам зможете зробити вибірку постійних гостей чи тих, хто в вибраному місяці святкує День народження.
CRM від RestOn дає можливість зробити поділ гостей на чоловіків і жінок та, наприклад, потім зробити розсилку з привітанням жінок із 8 Березня тощо. Також ви зможете добавити джерела й потім відфільтрувати гостей по даному параметру.
Для вас важливо відслідковувати скільки броней приймаються по телефону, скільки бронюють стіл online, а скільки гостей просто зайшли у ваш заклад із “вулиці”, тоді CRM від RestOn ваш надійний помічник в цьому.
Для вас важливо бачити картину, на скільки заклад завантажений, як багато є броней на вечір, чи потрібно зробити вибірку гостей, хто ходить зранку, й відправити таким гостям розсилку з пропозицією нових сніданків, тоді CRM від RestOn ваш помічник в цьому.
Даний аналіз дозволяє визначити, до якого сегменту належить гість ресторану, оскільки показує рівень його взаємодії із вашим закладом. Завдяки йому можна зрозуміти, хто з гостей замовляє багато, а хто мало, хто часто ходить, а хто заходить рідко. Легко визначити, що гість тепер віддає перевагу конкурентам, адже давно не з'являвся у вас. Цей інструмент створений, щоб ваші маркетингові активності були максимально ефективними: щоб гості купували більше, приходили частіше та приводили з собою друзів.
В CRM від RestOn можна добавляти Дні народження гостей, система буде зарані повідомляти про Дату народження гостя, а також ви зможете налаштувати автоматичне привітання своїх гостей та запросити відсвяткувати у свій заклад.
В CRM RestOn є можливість створювати різного роду звіти та потім їх завантажувати.
В CRM RestOn ви зможете робити розсилки бажаній вибірці гостей та потім відслідковувати ефективність таких розсилок – чи після розсилки гість приходив у ваш заклад, чи ні.
Інтеграція з вашою POS-системою дозволяє розширити портрет гостя та створити більше звітів для комунікації з ним.
Завдяки CRM RestOn ви маєте можливість завантажувати звіти відвідування вашого закладу й запускати персоналізовано рекламу, створювати особливі враження для своїх гостей, щоб вони поверталися до вас знову.
IP-телефонія (Binotel, Ringostat)
Google аналітика
API для інтеграцій
POS-системи
SMS-сервер, Viber, Telegram
Платіжні системи (Приват, Fondy)
Підвищуйте загальну задоволеність відвідувачів, розуміючи їхні вподобання, історію відвідування та відгуки.
Переглядайте профіль та історію гостя
Зрозумійте, яким стравам гості віддають перевагу, їх періодичність відвідування та яку суму залишає гість в закладі
Проводьте опитування гостей після візиту
Зробіть все можливе, використовуючи профілі гостей, щоб створити для них персональні та незабутні враження від вечері.
Спілкуйтеся з гостями як до, так і після візиту. Створюйте захоплюючі цифрові враження, щоб повертати їх у свій ресторан.
Збирайте статистику та володійте даними про гостей, зібраними через сторонні канали залучення. Встановіть прямі відносини зі своїми гостями та підвищуйте лояльність гостей.
Додайте додатковий штрих до візитів гостей. Створюйте вражаючі моменти, використовуючи дані та історію дій гостей.
CRM-система для твого закладу RestOn – це сучасне програмне рішення для збору й аналізу бази гостей, ефективне рішення для управління трафіком та підвищення завантаженості залів і оборотності столів. З нашою допомогою заклад зможе ефективно обробляти великі об’єми даних, комунікувати з відвідувачами у віддаленому режимі, бачити постійних гостей та історію дій по кожному.