12 грудня в Києві пройшов семінар по сервісу від журналу "Ресторатор"

12 грудня в Києві журнал "Ресторатор" провів одноденний семінар для власників ресторанного бізнесу, керівників та директорів, а також адміністраторів і менеджерів, спікером якого стала експерт по сервісу Оксани Марусич.

12 грудня в Києві пройшов семінар по сервісу Оксани Марусич від журналу Ресторатор

 

В рамках семінару були розкриті наступні теми:

  • Сервісна поведінку команди і способи досягнення результату.
  • Причини і наслідки агресивного і інфантильноъ поведінки співробітників.
  • Що заважає встановлювати довіру в команді ресторану?
  • Зміни в мотивації і управлінні. Сучасні тенденції створення "Здорової робочого середовища" в закладі.
  • Умови створення безпечного середовища для співробітника.
  • Беззастережне лідерство керівника та шляхи досягнення. Кроки до успішного лідерства.
  • Управління почуттями, емоціями та враженнями.
  • 3 способи отримання радості. Мислення і робота з підсвідомістю.
  • 10 способів ефективної реалізації своїх здібностей. Зміна звичок і реакцій на нестандартні ситуації.
  • Клієнтський досвід і очікування сучасного суспільства. 3 показника вимірювання клієнтського досвіду в ресторанному бізнесі.

 

У гостей була можливість поспілкуватися зі спікером особисто, задати актуальні питання та обмінятися досвідом.

Дякуємо команді журналу "Ресторатор" за організацію та проведення семінару, вибір актуальної теми і можливість безпосереднього спілкування зі спікером.

Повернутися до списку новин 14.12.2018
Рейтинг: 0,00
Всього оцінок: 0

Підписатись на новини

Заклад тижня

Популярні заклади

comments powered by Disqus
Знайти заклад:
Для:
Дата:
Час: